۱۰ نکته مفید برای افزایش فالوور اینستاگرام

با افزایش محبوبیت شبکه های اجتماعی و بخصوص اینستاگرام در این روز ها افراد زیادی به سمت این شبکه اجتماعی دوست داشتنی جذب شده اند. از این رو اینستاگرام افراد را بر این داشت تا در صفحه ی مجازی خود نوعی کسب درآمد را تجربه کنند. درآمدی که با تعداد فالوور های شما رابطه مستقیم دارد. اما در این مقاله راه های مختلف و آسانی را برای جذب مخاطب و افزایش فالوور اینستاگرام برای شما آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

اینستاگرام برنامه‌ای فعالیت محور

در برنامه اینستاگرام اگر یک قانون برای دیده شدن وجود داشته باشد، آن هم فعال بودن صفحه شما است از پست های تازه گرفته تا لایک و کامنت در صفحه های افراد مشهور. پس نکته اصلی موفقیت شما در این شبکه اجتماعی به میزان فعالیت شما بستگی دارد. اما چگونه یک صفحه فعال در اینستاگرام داشته باشیم ؟؟ با توجه به فعالیت محور بودن اینستاگرام قدم اول افزایش فعالیت شما در این راستا می باشد. این افزایش فعالیت با نکات زیر میسر می شوند.

نوع پیج اینستاگرام

در ابتدای کار شما باید هدف خود را مشخص کنید که آیا یک صفحه را برای فروش محصولات نیاز دارید یا یک صفحه برای انتشار عکس ها و فیلم های مورد نظر خود؟؟ با مشخص کردن هدف خود نوع پیج خود را با دقت انتخاب کنید زیرا در صورت انتخاب اشتباه، بعدها در فعالیت و دیده شدن صفحه شما تاثیر منفی خواهد داشت. در اینستاگرام دو نوع صفحه وجود دارد:

  1. صفحه شخصی افراد
  2. صفحه تجاری یا business

در صفحه های شخصی افراد تنها قابلیت پست گذاری و مشاهده صفحه های دیگران را دارند اما در صفحه های تجاری شما میتوانید علاوه بر پست گذاشتن به معرفی محصول خود و نیز درج قیمت آنلاین آن بپردازید. این قابلیت به شما این امکان را میدهد تا در صورتی که به اینترنت درسترسی ندارید افراد با مشاهده قیمت آن نسبت به انتخاب و سفارش آن محصول اقدام کنند و مانند صفحه های شخصی نیازی به مراجعه به دایرکت برای پرسیدن قیمت نمی باشد. همین امر کاهش زمان پاسخ و سفارش یک محصول برای شما و خریدار می شود که یک مزیت بسیار خوبی  می باشد .

بیوگرافی مناسب

در اینستاگرام قابلیتی به عنوان بیوگرافی برای هر دو نوع صفحه شخصی و تجاری وجود دارد که با این قابلیت قارد هستید تا یک بند برای معرفی یا هدف تجارت خود توضیح دهید. همین یک بند اگر با دقت و مفید نوشته شود تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب خواهد داشت. پس در نوشتن یک بیوگرافی مناسب عجله نکنید و مفیدترین توضیحات را درباره خود یا تجارت خود بنویسید. بیوگرافی همانند الماسی درخشان صفحه شما را زیبا می کند یا بالعکس باعث عدم جذب مخاطب برای شما خواهد شد.

پست گذاری

مساله اصلی در هر پیج پست گذاری مرتب با عکس های مناسب و با کیفیت می باشد. عکس های انتخابی باید به گونه‌ای باشند که تمام جزییات را در خود نمایش دهند اگر از نور کافی برخوردار بوده و دارای افکت مناسب باشند.

پس از انتخاب عکس مناسب شما میبایست یک یا چند جمله در زیر آن به عنوان کپشن عکس خود بنویسید. نوشتن یک کپشن مناسب برای معرفی محصول در جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد. اگر عکس خود را عکسی یادگاری پست می کنید کپشن مناسب می تواند در ادراک مخاطب از عکس کمک کند تا آن حسی که شما هنگام عکس گرفتن دارید به مخاطب منتقل کنید. درک احساس مرتبط در جذب مخاطب یک عامل مثبت می باشد برای مثال یک عکس شاد با کپشن مناسب می تواند در حال یک فرد غمگین تاثیر گذاشته و باعث شادی او و جذب همان فرد به عنوان دنبال کننده شما شود.

زمان

زمان پست گذاری مساله ی مهم دیگری در دیده شدن پست های شما می باشد. با دانستن زمان پر مخاطب در منطقه خود می توانید یک قدم مثبت در دیده شدن بیشتر بردارید برعکس همین قضیه نیز برای شما صادق است. برای مثال در افراد جامعه بعد از نیمه شب در اینستاگرام فعالیت نمی کنند و در خواب شبانگاهی خود هستند بالطبع پست گذاری بعد از نیمه شب امکان دیده شدن آنرا تا حد زیادی میکاهد اما در صورتی که در وقت مناسب مانند عصر پست خود را منتشر خود به دلیل انلاین بودن افراد بیشتر در اینستاگرام تا حد زیادی به دیده شدن حداکثری خود پست خود کمک کرده اید.

هشتگ #

علامت شارپ یا به اصطلاح امروزی هشتگ در هر پست به دیده شدن آن پست کمک می کند. نوشتن کلمات کلیدی در وصف عکس یا فیلم با هشتگ مناسب در پستی که انتشار می کنید میتواند در صدر دسته بندی آن موضوع قرار بگیرد و با جستجوی افراد پست شما بالاتر از همه نشان داده شود همین امر در جذب مخاطب تاثیر مثبتی دارد. حال اگر از هشتگ های مناسب استفاده نکنید هنگام جستجو پست های شما نشان داده نمی شود.

تگ و منشن کردن

شما میتوانید در اشتراک گذاری عکس خود از قابلیت تگ استفاده کنید بدین معنی که اگر عکسی دسته جمعی یا محصول با برند خاص به نمایش میگذارید ایدی آن فرد را نیز در عکس تگ کنید بدین تربیت افراد تگ شده عکس شما را میبینند و در صفحه آنها نیز در قسمت بخصوصی پست شما دیده میشود. همچنین افراد یا برند های دیگر نیز با تگ کردن ایدی شما در صفحه خود باعث بهتر دیده شدن پیج شما میشود.

منشن کردن نیز در قسمت کپشن پست قابل استفاده است برای مثال عکسی در توصیف یک مساله خاص پست میکنید شما میتوانید افراد یا ایدی پیج های دیگر را منشن کرده تا آنها نیز از پست شما با خبر شوند.

لایک و کامنت

گفتیم که تنها قانون اینستاگرام فعالیت مناسب در آن است شما برای دیده شدن راه های مختلفی دارید اما ساده ترین آنها لایک کردن پست های مشهور در دنیا میباشد همچنین با کامنت کذاشتن در پست ها شما خود را میتوانید معرفی کنید. توجه داشته باشید که کامنت های تکراری و زیاد در یک پست باعث مسدودیت دسترسی شما به قسمت کامنت به مدت محدود میشود پس استفاده از کلمات مناسب و مودبانه نظر خود را بنویسید تا باز خورد نظر شما مثبت واقع شود. اگر هم در قسمت کامنت به تبلیغ محصولات میپردازید باز توجه داشته باشید کامنت های تکراری مسدود میشوند پس از فرصت استفاده کرده و هر بار یک تبلیغ از یک محصول متفاوت ارایه دهید تا هم متنوع محصولات خود را نشان دهید و هم مسدود نشوید.

تیک آبی

تیک آبی نشانی است که برنامه اینستاگرام برای احزار هویت کاربران مهم اعتا میکند با داشتن این نشان بعضی محدودیت هایی که برای افراد معمول هست رفع میشود برای مثال با داشتن این تیک ابی شما میتوانید هر روز و هر ساعت به تعداد دلخواه فالو کنید یا تعداد فالور های شما افزایش یابد در واقع افزایش ناگهانی فالور در اینستاگرام مشکوک می باشد و اگر در یک زمان مشخص تعداد نسبتا زیادی فالوور جذب کنید امکان مسدود شدن پیج شما وجود دارد زیرا برنامه برای حفظ امنیت از ربات ها این محدودیت را اعمال کرده است . نکته دوم در تیک آبی به رسمیت شناخته شدن صفحه شما می باشد یعنی اگر فرد مشهوری هستید افراد با جستجوی نام شما به راحتی صفحه شما را پیدا کرده و شما را دنبال می کنند تیک آبی همانند برگ برنده در بازی می باشد . شما می توانید این تیک ابی را در تنظیمات بعد از ارسال درخواست خود به اینستاگرام و احراز هویت دریافت کنید.

انتخاب آیدی مناسب

شما پس از ثبت نام و ایجاد صفحه شخصی در اینستاگرام می بایست یک شناسه (آیدی) مناسب برای صفحه خود انتخاب کنید. شما با این شناسه دیده میشوید و افراد هنگام جستجو از این شناسه استفاده میکنند پس با انتخاب یک شناسه مناسب با اندازه مناسب که مرتبط با فعالیت شما در پیج خود است میتوانید مخاطبین بیشتری جذب کنید . انتخاب شناسه مناسب باعث حفظ آسان آن میشود که افراد در جستجو های بعدی براحتی شما را پیدا میکنند و همچنین میتواند یک شناسه خوب و جذاب شما را به سر زبان ها بیاورد.

نوع پروفایل

در اینستاگرا برای خفظ حریم خصوصی افراد دو نوع تنظیم برای پیج ها وجود دارد:

  1. اکانت خصوصی یا قفل دار (private)
  2. اکانت عمومی یا پابلیک (public)

اگر تنظیمات شما در حالت خصوصی باشد فقط افراد دنبال کننده ی شما قادر به دیدن پست‌ها و استوری های شما خواهند بود و اگر شخصی بخواهد شما را دنبال کند ابتدا می بایست بک درخواست باصطلاح (Follow request) به شما ارسال کند تا در صورت صلاح شما بتواند شما را دنبال کند. اما در حالت عمومی تمامی پست ها و استوری های شما قابل مشاهده می باشد و افراد بدون محدودیت شما را دنبال میکنند.

توجه داشته باشید توضیحات بالا فقط برای صفحه های عمومی کاربرد خواهد داشت در غیر اینصورت شما نمی توانید به سرعت صفحه خود را پر بازدید کنید.

کلام آخر: همه چیز بستگی به اراده و تلاش شما در این راستا دارد پس ناامید نشده و با قدرت ادامه دهید. امیدوارم توضیحات ما برای شما مفید واقع شده باشد.

dedsec will give you the truth

join us


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : صفحه ,افراد ,اینستاگرام ,دیده ,فعالیت ,مخاطب ,برای مثال ,وجود دارد ,داشته باشید ,خواهد داشت ,کپشن مناسب ,توجه داشته باشید ,افزایش فالوور اینستاگرام ,برای افزایش فالوور
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سمپاشی ساس و منازل زندگی خوب دانلود فایل Mark Isabel طراحی سایت ، سئو ،تبلیغات در گوگل تکنولوژي دلشکسته 2020 عاشقانه ها خلاصه کتاب حقوق بشر در اسلام